Škoda Klub Hrvatska
Ljubitelji ŠKODA automobila

Novosti:

Novosti

POŠTOVANI NOVI ČLANOVI, PRIJE SUDJELOVANJA U RASPRAVAMA MORATE OBAVITI PREDSTAVLJANJE U SEKCIJI NOVI ČLANOVI. HVALA !

Octavia 3.1.6tdi dpf regeneracija

Dackovk · 1080

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Dackovk

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 5
u: Prosinac 04, 2024, 04:03:34 poslijepodne
Pozdrav, od prije cca 2mj je došla škoda, pa normalno i prvi "problemi". Precesto se pali regeneracija, svakih 180,200km
Auto je svaki dan išao po 20km na otvorenoj cesti u jednom smjeru, ima tu i gradske vožnje ali uvijek u tom nekom razdoblju upali.
Na dijagnostici nema grešaka.
Kolega ima g7 isti motor i ima 110tkm više nego kod mene i kod njega pali na cca 550km regeneraciji a znam da nije nikad ništa dirao oko toga.
Pa me zanima u čemu bi mogao bit problem

Poslano sa mog BVL-N49 koristeći Tapatalk




hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2893
Odgovori #1 u: Prosinac 05, 2024, 01:56:21 poslijepodne
Da ti nije povezano sa grijanjem..pa misliš da je rengen?
Koja dijagnostika? Zasićenost dpf.a?
Koliko km ima auto ?

Meni uredno radi na 227km kad sam non stop u gradu.Kreni stan pali gasi..dok vani niti ne pratim? Ima 157kkm

...the resistance is futile


Dackovk

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 5
Odgovori #2 u: Prosinac 05, 2024, 04:38:37 poslijepodne
Nije do grijanja, digne obrtaje na cca 1000 i upali ventilatore.
Gledao preko vag dpf parametre, oil ash res. 24g
Trenutno na satu 214tkm
Pa ne znam koliko je to normalno, mislim da bi u gradu još brže upalio
I da auto na prvom paljenju malo podržava, kad se u grije, greške na motoru nema.

Poslano sa mog BVL-N49 koristeći Tapatalk




Dackovk

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 5
Odgovori #3 u: Prosinac 05, 2024, 08:33:07 poslijepodne
Podrhtava u leru, mobitel ispravlja
Iako u vožnji nema problema, normalno ide i sve, dizne mislim izvadit pa odnijet na provjeru

Poslano sa mog BVL-N49 koristeći Tapatalk




hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2893
Odgovori #4 u: Prosinac 06, 2024, 11:58:04 prijepodne
Koja je kodna oznaka motora?
Ako je cayb ili cayc sa simens sistemom moglo bi biti problema sa diznama.
Osim povečane potrošnje..podrhtavanja u leru dok je hladan..poprati si nivo ulja na štangici.

Ako ti se nivo ulja diže..nije dobro. Tj jedna ili više dizna je u banani.

To baš i nema veze s dpf.om.

Čišćenje dpf.a je cca 400 eura.

...the resistance is futile


Petar Juric

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 126
Odgovori #5 u: Prosinac 06, 2024, 09:55:17 poslijepodne
Pozdrav, od prije cca 2mj je došla škoda, pa normalno i prvi "problemi". Precesto se pali regeneracija, svakih 180,200km
Auto je svaki dan išao po 20km na otvorenoj cesti u jednom smjeru, ima tu i gradske vožnje ali uvijek u tom nekom razdoblju upali.
Na dijagnostici nema grešaka.
Kolega ima g7 isti motor i ima 110tkm više nego kod mene i kod njega pali na cca 550km regeneraciji a znam da nije nikad ništa dirao oko toga.
Pa me zanima u čemu bi mogao bit problem

Poslano sa mog BVL-N49 koristeći Tapatalk

Sada je vani hladnije, pa mu treba više vremena da se zagrije i duže radi hladan.
Meni radi kako kad, 350-400 km, ali zna se desiti da odradi i prije 300 km, pogotovo ako imam kratkih relacija i ako je hladno. Imam 208K km.
Mislim da ti je sve OK s autom.

Osim toga, ako je auto išao u ovlašteni servis i flashan je na najnoviju verziju softvera, može biti da je do toga.



Dackovk

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 5
Odgovori #6 u: Prosinac 07, 2024, 06:00:23 poslijepodne
Oznaka motora CLH bosh dizne su gore
Dsg je ne znam jel ima kakve veze Al ajde.
A da mi radi na 350-400 nebi mi bio problem, mislim da ovaj motor nije bio zahvacen onom aferom.
Prije cca 1000km sam odradio prisilnu regeneraciju, prije toga sam sipao onaj sprej u dpf, nema promjene nikakve

Poslano sa mog BVL-N49 koristeći Tapatalk