Pozdrav,
da bi shvatili o čemu je riječ objasnit ću kako je došlo do problema. Kod malog servisa rekao sam mehaničaru da izvadi iz ekspanzione posude onu silikatnu vrećicu koja zna stvoriti probleme ako se raspadne tj. začepiti mali hladnjak i onda grijanje u kabini slabo ili nikako ne radi. Očito je prilikom vađenja iste vrećica pukla ili je već bila puknuta jer je grijanje prestalo normalno raditi. Poradi toga zamijenjen je mali hladnjak, promjenjen antifriz i grijanje je proradilo, ali sad sam hladnjak uzasno grije, tj. ona plastika kod desne noge od centralne konzole je vruca i ne može nasloniti noga na nju. Rečeno mi je da to normalno jer sad antifriz normalno može kolati po sistemu. Meni se ne čini da je to normalno, čisto sumnjam da kad je auto izasao iz tvornice da je tako radilo. Kako riješiti ovaj problem?
Također sam primjetio da nakon što se vrećica raspala i sadržaj izcurio, temperatura ulja u vožnji porasla za 10-tak stupnjeva. Prije bi u gradu bila 90-92 stupnja, na autocesti 100-104 stupnja, a sad u gradu je 98-102 stupnja, a na autocesti 113-117, nekada zna ici i preko 120 stupnjeva ako je vece opterecenje. Da li je moguće da je sadržaj vrećice dospio do hladnjaka ulja pošto je on hladi antifrizom?