Ako ne mislis davati puno novaca na auto, prekini sa tankanjem 100kn na rezervu jer ces mu pumpu u rezervaru zeznut koja ionako ima tvornicki problem sa pregrijavanjem njenog kontrolnog modula, pa crkne i ovako. Treskavica u leru znaci ili zamasnjak ili propustanje vakuuma kone dovodi do povecane potrosnje. Okvirno, u gradskoj voznji, nakon tankanja full, kazaljka dodje na pola rezervara kad auto predje cirka 250km. Gradska voznja cca do 12 litara je ok. Otvorena cesta, sve do 100kmh potrosnja do 9.5 je ok (moze manje). Ali ako tebi BC u polozaju 1 kaze 40litara a nemas nikakvih problema u voznji, neki drugi je problem. 40litara pokaze kad je BC u trenutnoj potrosnji i kad se stisne gas, ali nikako u polozaju 1 ili 2 (dugorocni prosjek). A 10 litara i 75km u recimo zagrebu po guzvi je 13 litara i ja bih rekao ok i u granicama. Kodiranje bc za potrosnju na toj octaviji obicno NIJE potrebno.
FMIC TA-Technix / Twintercooler, GFB DV+, Friedrich Motorsport full TBE/HJS/76mm, Denso Iridium Power IK22, Audi R8 coil packs / bobine NGK, Autotech HPFP kit, RS4 regulator goriva, REVO Race Camcoated CAI, CTS TURBO + REVO

shield, Übertuning UK LTD stage 2+ custom tune