Kresimir i Hakkler ti dobro govore.
Prekidac sa auto funkcijom ma sebi je iskljucivo za aute koji imaju ugradjen svjetlosno/kisni senzor, te kad je prekidac na auto poziciji auto sam pali i gasi glavna svjetla ovisno o kolicini vanjske, ambijetalne svjetlosti kojoj je senzor izlozen.
To sto govoris da ti se pale svjetla okretanjem kljuca je DRL - day time running lights odnosno dnevna svjetla i po defaultu mk2 kad je nova dolazi sa time ukljucenim iz salona temeljem naseg zakona o sigurnosti prometa na cestama i stalno ukljucenim kratkim svjetlima ili tzv dnevnim svjetlima. To se moze dijagnostickim uredjajem ili prirucnom dijagnostikom iskljuciti (sto je posao od 5 min) ako smeta a kasnije si ti sam duzan paliti i gasiti svjetla.
Ukoliko zaista zelis instalirati taj prekidac sa auto funkcijom, moguce je, ako ugradis komplet novu sajbu sa svjetlosno/kisnim senzorom (dolazi sa sajbom), te provlaciti instalaciju i kontrolni modul te iskodirati vcds-om AKO bordnetz podrzava ugradnju istog a ako ne i novi bordnetz/qateway.
« Zadnja izmjena: Prosinac 15, 2017, 09:01:22 poslijepodne od exhaust »
FMIC TA-Technix / Twintercooler, GFB DV+, Friedrich Motorsport full TBE/HJS/76mm, Denso Iridium Power IK22, Audi R8 coil packs / bobine NGK, Autotech HPFP kit, RS4 regulator goriva, REVO Race Camcoated CAI, CTS TURBO + REVO

shield, Übertuning UK LTD stage 2+ custom tune