Škoda Klub Hrvatska
Ljubitelji ŠKODA automobila

Novosti:

Novosti

POŠTOVANI NOVI ČLANOVI, PRIJE SUDJELOVANJA U RASPRAVAMA MORATE OBAVITI PREDSTAVLJANJE U SEKCIJI NOVI ČLANOVI. HVALA !

Planiram uzeti Octaviu III FL

Skodillac · 6008

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Skodillac

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 4
u: Veljača 04, 2023, 03:11:25 poslijepodne
Pozdrav svima,

nažalost, nemam još Škodu, registrirao sam se na ovaj forum jer se ne razumijem u aute i jer sam imao loše iskustvo s autima do sada :)

Naime, do sada sam vozio Fiata i Peugeota i sad bi htio uzeti škodu na nagovor frendova i žene hehe. Frendovi kažu da je to best buy auto koji mogu s ovim budžetom kupit, a ženi je lijepa.

Jako mi se sviđa Octavia III facelift, a moj budžet je 18.000 - 20.000 €. Moj nekakav uvjet je da je auto 2018.+ godina i da je po mogućnosti s manje od 100.000, ali ono oko čega se dvoumimm.

Da li benzin ili dizel, da li DSG ili manualni? Od kuće do škole (posla) imam cca 12km i to su te dnevne relacije + vikendom izleti s obitelji gdje bi radio 200-500km, dakle to je godišnje 10.000 - 15.000 maks. Potrošnja mi nije toliko bitna, a nije mi toliko bitna ni snaga motora, ali 1.0 jednostavno - Ne želim.

E sad, ja bi najradnije uzeo 1.5 benzin, ali u Hrvatskoj ih ima jako malo - u Njemačkoj je situacija nešto bolja - da li su svi ti 1.5 ovi na kojima se gase 2 cilindra ili isključivo ako uz 1.5 piše i ACT? Jel to OK i pouzdan motor?

Nadalje, nikad, ali nikad nisam vozio automatski mjenjač - što mogu očekivati od DSG-a? Čitam da se svakih 60.000km treba mijenjati ulje - koliki je to trošak održavanja i sl.

Također, neki od mojih uvjeta za ovu Octaviu je da naprijed ima LED svijeta jer sam čorav i po noći ne vidim ništa, vozio sam auto s LED svjetlima i to mi extra paše. Zašto većina tih Octavia na njuškalo ima obične halogene, jesu LED dodatna oprema ili šta?

Iskreno, najradije bi uzeo 1.6 dizel, ali bojim se problema s diznama, EGR i DPF pošto ću se svakodnevno voziti po 10km u jednom smjeru i to kroz centar Zagreba.

Pa eto jako bi volio kad bi mi vi kao iskusni vozači Škoda rekli što mogu očekivati i ako mi netko otprilike može ovo napisati.
- cijena malog servisa
- cijena velikog servisa (set tupčastog, svi natezači, vodena pumpa i što već ide)
- cijena izmjene seta kvačla i koliko izdrže kvačila na manualnom, koliko na DSG, te kada je preporuka mijenjati
- cijena izmjene diskova i pločica
- cijena zamjene ulja u DSG

Hvala vam puno i nadam se da ubrzo postajem član Škoda obitelji....




hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2787
Odgovori #1 u: Veljača 04, 2023, 06:03:14 poslijepodne
Gle..večinom si sam sebi odgovorio tj postavio pitanje..ali vidi se gdje naginješ i u kojem smjeru ideš.

Ali za 20k eura style paket ispod 100kkm..teško. U style winner paketu dolaze led farovi koji su inače skloni pucanju i ulasku pretjerane vlage i vode..dok je u tvorničkoj garanciji podložni zamjeni..Inače izuvanje samo takvo.
Postoji i ambition paketu led farovi (drugi nivo opreme) kao doplata..ali rijetko to netko uzima.

Takva ih je večina na njuški..ili od firmi izvožene..taxi..renta car ili jeftin šoderaški uvoz sa skinutom kilometražom te samim povoljnije uzete vani za prekupce tu..u HR.
 Clasic ili ambition..ili vulgaris style bez winner paketa (led farovi..p.senzori i još par sitnica)

 Ono led dnevna svjetla i opcija da homologiraš osram led žarulje i zamjeniš klasičnu halogenku H7 koja ide oem uz njih.


Ugl. novi se čekaju predugo..a cijene rabljenima jednostavno nisu normalne i otisle su u nebo.

Za tu godišnji kilometražu..izlete i kratke dionice diesel tu odpada..a i potencijalni kvarovi istoga bi bili veči.

Svi 1.5 tsi..pa čak i 1.4tsi imaju deaktivaciju cilindra kod duže vožnje (norma i potrošnja)

Za suhi dsg koji je u benzincu će ti @Frank78 bolje objasnit a za diesel je sveto pismo svakih 60kkm promjena ulja u dsg.u koja nije baš povoljna. Isto tako..znaju lamele otići na dsg.u pa i mehatronika..a ti zahvati su u cjenovnom rangu skuplji nego da vulgaris kuplunga sa zamašnjakom kod manualca da mijenjaš.
Ako si skeptik..gledaj manualca.

Meni je interesantan tvoj stav..kao nezahtjevan vozač od točke A do B sa par izleta...
Neću 1.0 tsi !!! Nisam brz..ali ispod 150ks..na 4.5lima..ne gledam.

Jesi li ga probao vozit??

Ili što će selo i frendovi reč?
..imam tri cilindra benzinaca u octaviji..i tih 110ks je inače u rangu svete krave 1.6tdi.a kojih ima ko pljeve sa svim svojim dječjim bolestima.

Btw..ja se i danas grizem kaj nisam uzeo za smješne novce O3 tsi.a style winner paket sa 1.0tsi em koji zamisli ide preko 200kmh..troši litru više nego tdi..i nema problema sa ege.erom..dpfom i ostalim glupostima za godišnjih 10kkm.
Al ajd..bila je boja ni vrit ni mimo..pre tamno plava..

Ako več radiš toliku exelicu troškovnika..1.5tsi na regi i godišnjem porezu će biti skuplji od npr 1.0tsi.a koji vidi čuda i u novu trenutnu O4 stavljaju.

Vidi porezni razred koji je vezan za kw..tj ks.

Ovo za cijene izmjena. servisa i ostalog...pošalji mail ovlaštenom servisu ili pogledaj na stranicama od Škode..4+

...the resistance is futile


Skodillac

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 4
Odgovori #2 u: Veljača 07, 2023, 10:16:33 prijepodne
Hvala puno na odgovorima. Ovo za LED farove nisam nigdje na netu pronašao da pucaju i da vlaga ulazi pa je svakako zanimljiv podatak. Što misliš kad kažeš da pucaju? Svakako je opcija i ovo s LED žaruljom, ali nekako i dalje mislim da je osvjetljenje bolje na LED faru a iskreno i puno mi bolje izgledaju te verzije s LED farovima.

1.5 bi radije od 1.0 jer na more kad idem vučem kamp prikolicu. Znam da je i taj 1.0 novi motor odličan, ali eto moja skepsa mi govori da je to ipak "premalo" za auto od 2 tone (s prtljagom i putnicima). Nisam vozio 1.0, a i dobro si rekao "što će selo i frendovi reč?" je isto jedna od varijabli - iako ne presudna.

Vidim često se spominju šoderaši i skidanje kilometara - zar je to stvarno tako u praksi, pa nisu valjda svi u auto kućama na šljunku sa skinutim kilometrima??? Što je sa Štasni rabljenima, AutoHrvatska i TRCZ, pa nije valjda da oni isto ulaze u takve malverzacije?! Ili sam u krivu?

Gledam u Njemačkoj ima za cca 18.000€ odličnih Octavia s oko 50.000 kilometara, jel moguće da Njemci isto rade malverzacije? Kako gledam po PPMV kalkulatoru, davanja za neku Škodu u tom cjenovnom rangu si mi 400-600€ poreza i koliko bi otprilike nekom dao 300-400€ da mi tu Škodu doveze iz Njem i odradi svu papirologiju? Ili sam u krivu?

Kažem, ne razumijem se baš u sve najbolje pa mi je svaka pomoć dobrodošla.

@hakkler puno hvala na odgovorima  dance4



hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2787
Odgovori #3 u: Veljača 07, 2023, 01:56:11 poslijepodne
Za farove ..pustaju vlagu. Ne samo na O3 nego na cijeloj vag grupaciji. Ne svima..al događa se često.

Za priksu nisi napisao u uvodu..

Za 1.0 tsi imas i interesantan video u drugom podforumu..al definitivno za neku vuču teškog tereta je bolja opcija 150ks.

Zastupnici ne vjerujem da skidaju kilometrazu..to je više vezano za šoderaše u auto salonima uz žicu..i za starije aute.

Zašto uvoz..imaš trenutno 2..3 na njuški unutar buđeta i km. Hr auti..sa tim sto trazis. Bijela i tamna..

Platis pregled u ovlastenom..cca 250kn je bio..i ako ti ok..uzmeš.

Stvar je da auti...nemaaaa. I čim nešto izađe treba brzo reagirat..jel ode.

Ovo izvana dok sam ne vidiš je mačak u vreći. Možda su bile razbite..jel. Jedino ako imaš čovjeka od povjerenja da ti nađe auto.

...the resistance is futile


maredo

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 23
Odgovori #4 u: Veljača 07, 2023, 02:49:40 poslijepodne
Ne znam koliko ti je hitno, ali neka ideja je da moja Roctavia ide do ljeta u prodaju i mijenja se za nešto jače i zeru veće jer imam dosta stvari za posao po gradu i često idem van HR po autocesti...2019 Octavia Combi Style 1.6 tdi/dsg biti ce 20-21k €...trenutno je na 72k km, dva seta kotača 17" i 18"..sad na servisu na 75kkm će ići doplata za još dvije godine garancije za slučaj da ostane kod mene jer nije neka cifra a isplati se nekoliko puta ako krepa dsg ili farovi npr...vlasnik do 45k moj frend, dalje ja...



hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2787
Odgovori #5 u: Veljača 07, 2023, 04:07:03 poslijepodne
@maredo on gleda benzinca.

Pogledaj topic od početka

...the resistance is futile


Frank78

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 1563
Odgovori #6 u: Veljača 08, 2023, 05:43:50 poslijepodne
Ovako kako si počeo topic tako sam i ja razmišljao, 1.5tsi su bili još upitni, dizel nisam htio jer to nema smisla ako nema puno AC i puno kilometara.U to vrijeme je bio 1.8tsi a od 2019 2.0tsi sa GPFom.
1.8tsi jedina mana na odnosu na druge motore mu je veća potrošnja.Ima lanac a ne zupčasti, ne treba štedit na ulju znači.Dsg suhi nema održavanja ni troškova dok nešto ne ode, iako mislim napravit oko stotke veliki servis i stavit nove lamele da budem na sigurno.
1.8tsi + DSG7 je za vozit odlična mjera, nikad se ne muči i vozi se jako glatko a kad ga se gonja ide kao da ga vrag nosi, bar po gradu i otvorenoj.
Pogledaj moju garažu pa češ vidit da gledamo iste stvari samo sam ja naručio a la cart iz tvornice, mozda u njemackoj ima što slično.
Kod mene je skoro 5 god, možda je vrijeme za neki SUV



fobia

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 543
Odgovori #7 u: Veljača 08, 2023, 08:17:11 poslijepodne
Za samo maglenje farova bez tragova ne bih brinuo jer sam video skoro i na novom sportagu na maglovitom vremenu. Vazno je da nema tragova, dokle je far kristalno cist nije problem. U garanciju ulazi za zamenu ako rosi, ako samo magli ne. I kod mene magli na O4 kada je vlazno ali nema nikakvih tragova cim se osusi. Isto i na O3 prethodnoj 3g dok je bila kod mene.
Ako kupujes iz uvoza i nisi u mogucnosti da vozis u servis, predlazem Carvertical proveru gde ces naci eventualnu havariju ili malverzacije sa km. Izbor motora svakako je individualno pitanje, ti najbolje znas sta ti treba. Sretno!



hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2787
Odgovori #8 u: Veljača 08, 2023, 11:40:51 poslijepodne
Ovako kako si počeo topic tako sam i ja razmišljao, 1.5tsi su bili još upitni, dizel nisam htio jer to nema smisla ako nema puno AC i puno kilometara.U to vrijeme je bio 1.8tsi a od 2019 2.0tsi sa GPFom.
1.8tsi jedina mana na odnosu na druge motore mu je veća potrošnja.Ima lanac a ne zupčasti, ne treba štedit na ulju znači.Dsg suhi nema održavanja ni troškova dok nešto ne ode, iako mislim napravit oko stotke veliki servis i stavit nove lamele da budem na sigurno.
1.8tsi + DSG7 je za vozit odlična mjera, nikad se ne muči i vozi se jako glatko a kad ga se gonja ide kao da ga vrag nosi, bar po gradu i otvorenoj.
Pogledaj moju garažu pa češ vidit da gledamo iste stvari samo sam ja naručio a la cart iz tvornice, mozda u njemackoj ima što slično.
Kod mene je skoro 5 god, možda je vrijeme za neki SUV
Zato su ga i ukinuli.(1.8tsi)..šatro radi norme.

Više radi toga jer servisi imaju manje posla sa njime

...the resistance is futile


Frank78

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 1563
Odgovori #9 u: Veljača 09, 2023, 06:20:55 poslijepodne
Najbolje još da me i motor zajebava



hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2787
Odgovori #10 u: Veljača 10, 2023, 05:48:11 poslijepodne
Na koliko si km..sada?

...the resistance is futile


Frank78

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 1563
Odgovori #11 u: Veljača 10, 2023, 06:28:19 poslijepodne
75 napunila