Škoda Klub Hrvatska
Ljubitelji ŠKODA automobila

Novosti:

  • Poštovani članovi, forum i web stranica  idu uskoro u rekonstrukciju te su mogući prekidi u radu sa forumom

Novosti

Poštovani članovi, forum i web stranica  idu uskoro u rekonstrukciju te su mogući prekidi u radu sa forumom

Koje ulje za 2.0 TFSI

Wheelz · 8663

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Wheelz

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 17
u: Veljača 16, 2018, 06:56:58 poslijepodne
Gledam, citam istrazujem...

Po normama trebalo bi ici 501 00, 502 00, 504 00 i kao jedna od preporuka je Castrol EDGE with TITANIUM FST 5w40.
Tražim po netu to ulje i svugdje imaju EDGE 5w40 ali turbodiesel?
https://www.castrol.com/hr_hr/croatia/products/cars/engine-oil/castrol-edge/edge-product-range/edge-product-page.html
Doduse ima normu VW 502 00/ 505 00/ 505.01
Da li je to ulje ok za TFSI motor? Brine me taj TD i što se nigdje ne spominje benzinski motor.

ili da uzmem Castrol Magnatec C3 5W40 koji ima te VW norme?
koja je razlika izmedju Edge i Magnatec?

Thanks




grga22

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 1111
Odgovori #1 u: Veljača 17, 2018, 12:01:31 prijepodne
Edge ima nesto drugacije aditive, ali i jedno i drugo je sintetsko. Nego, preporuka za taj motor je 5W30 i ja bih stavio to ulje.



Wheelz

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 17
Odgovori #2 u: Veljača 17, 2018, 09:27:06 prijepodne
Ok, hvala na odgovoru. Ici ce onda Castrol Edge LL Titanium 5W30



exhaust

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 191
  • Custom tuned O2 vRS TFSI
Odgovori #3 u: Veljača 18, 2018, 09:50:08 poslijepodne
Kao sto grga22 kaze, 5w30 sa normom 504.00 za benzin/507.00 za diesel. Medjutim ako je u planu tuning, preporuka je dignut gradaciju na 5w40 sa normom 502.00 za benzince. Kao na primjer Shell Helix Ultra.

FMIC TA-Technix / Twintercooler, GFB DV+, Friedrich Motorsport full TBE/HJS/76mm, Denso Iridium Power IK22, Audi R8 coil packs / bobine NGK, Autotech HPFP kit, RS4 regulator goriva, REVO Race Camcoated CAI, CTS TURBO + REVO heat shield, Übertuning UK LTD stage 2+ custom tune


Wheelz

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 17
Odgovori #4 u: Veljača 19, 2018, 09:34:54 prijepodne
hvala! zasad još ova promjena ulja bez tuninga :D
prvo bi malo eksterijer sredio. moram napokon predstavit auto u garaži  _Auto
btw. zasto ide visa viskoznost kod tuninga? veci tlak?



grga22

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 1111
Odgovori #5 u: Veljača 19, 2018, 06:06:58 poslijepodne
Bolje zadrzavanje ulja u dijelovima motora da se smanje trenje dok pumpa ne nabije tlak. Problem je kod hladnog starta prevelika viskoznost. Ali obje gradacije su ok za nase podneblje. Aditivi koje stavljaju su ono sto je bitno za dobro ulje.



exhaust

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 191
  • Custom tuned O2 vRS TFSI
Odgovori #6 u: Veljača 20, 2018, 08:42:34 prijepodne
Opet....kao sto grga22 kaze + postojanost ulja, zadrzavanje viskoznosti i svojstava kod visih temperatura motora. Tuning-om se motor vise napreze termodinamicki i postize nesto vise radne temperarure, gdje sustav hladjenja i podmazivanja mora biti na vrhuncu.

FMIC TA-Technix / Twintercooler, GFB DV+, Friedrich Motorsport full TBE/HJS/76mm, Denso Iridium Power IK22, Audi R8 coil packs / bobine NGK, Autotech HPFP kit, RS4 regulator goriva, REVO Race Camcoated CAI, CTS TURBO + REVO heat shield, Übertuning UK LTD stage 2+ custom tune