Škoda Klub Hrvatska
Ljubitelji ŠKODA automobila

Novosti:

Novosti

Obavijest o odgodi plaćanja članarine : https://www.skodaclubcroatia.com/forum/index.php?topic=2259.0

Škoda Karoq (Yeti 2)

hakkler · 2007

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Frank78

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 1055
Odgovori #45 u: Travanj 01, 2018, 04:59:57 poslijepodne
Ha,ha,noise canceling za djecu,dodatna operma za Karoq



Oprosty

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 73
  • Karoq 1.0 TSI

Oprosty

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 73
  • Karoq 1.0 TSI
Odgovori #47 u: Studeni 19, 2018, 09:37:35 poslijepodne
Za cca 30 dana mi stiže Karoq 1.0 TSI Ambition s nešto doplata u Kapućuno bež boji koja izgleda kao u nastavku.



hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2308
Odgovori #48 u: Studeni 19, 2018, 11:24:08 poslijepodne
Odlično..predstavi ga kad dođe. Nego vidim da si impresioniran Josipovim recenzijama..jesi li napravio probnu vožnju tog motora u Karoqu?

...the resistance is futile


Oprosty

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 73
  • Karoq 1.0 TSI
Odgovori #49 u: Studeni 19, 2018, 11:28:57 poslijepodne
Naravno da sam ga probao, dobio ga na par sati za probu, pa probao u gradu, na otvorenoj i na autoputu, da ne bi bilo poslije nisam znao ;)
Probao i konu, scrossa, croslanda, troca, qashqaija, tucsona.
Karoq mi najbolje "sjeo".


hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2308
Odgovori #50 u: Studeni 20, 2018, 04:07:10 poslijepodne
Jes..ima škoda svojih simply clever prednosti..apro po konkurencije.

Nego..čitao sam davno jedan osobni rewiev od nekog sa nekog drugog foruma koji se par dana družio sa karoqom i tim motorom. I nije nešto bio impresioniran sa njim. Pogotovo recimo kod kočenja motorom..a i performansama?

...the resistance is futile


grga22

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 1110
Odgovori #51 u: Studeni 20, 2018, 04:32:00 poslijepodne
Ima, ima... Ništa više od konkurencije...



Oprosty

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 73
  • Karoq 1.0 TSI
Odgovori #52 u: Studeni 22, 2018, 08:20:31 prijepodne
Jes..ima škoda svojih simply clever prednosti..apro po konkurencije.

Nego..čitao sam davno jedan osobni rewiev od nekog sa nekog drugog foruma koji se par dana družio sa karoqom i tim motorom. I nije nešto bio impresioniran sa njim. Pogotovo recimo kod kočenja motorom..a i performansama?

Ako mi je i30 CDRi 115 KS imao max 188 km/h; 0-100 11,6 s; težina 1403 kg; moment  255Nm 1900-2750 0/min, a Karog 1.0 TSI ima max 187 km/h; 0-100 10,6 s; težina 1340 kg; moment 200 Nm 2000-3500 0/min, to je otprilike kao i do sada, što me je zadovoljavalo.

Karoq 1 sekundu brže 0-100, max brzina skoro ista, lakši 60 kg, možda međuubrzanja budu nešto slabija, ali ionako skoro nikad ne korištiš maksimalna ubrzanja ili međuubrzanja.

Vozio prije juga 45, golfa I i II dize (55KS), R11 ditel (55KS), P306 1.4 (73 KS), mazdu 3 1.4 (84 KS), službene dačie (dokker (75 KS), logan (90 KS), dustre (110 KS), skode Rapid (90 KS), Octaviu (115 KS), tako da znam što koji može i kako se ponaša.
Npr novi i30 (95KS) je raga u odnosu na moj i30, a neki kažu da super povlači, Rapidi (90 KS) su kudikamo startniji.

Ne znam što taj osobno vozi, ali pojam što nekoga zadovoljava u perfomansama je jako relativan pojam.

LP!


hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2308
Odgovori #53 u: Studeni 22, 2018, 10:48:39 prijepodne


Baš to..si i mislim.Međuubrzanja sa 3..4 osobe i stvarima..brdo..itd. Ovo sa top ili street race speedom performansama mi je nebitno.
Javi dojmove kad ga budeš imao malo duže
« Zadnja izmjena: Studeni 22, 2018, 10:50:11 prijepodne od hakkler »

...the resistance is futile


Oprosty

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 73
  • Karoq 1.0 TSI
Odgovori #54 u: Studeni 28, 2018, 05:34:48 poslijepodne
Stigao Karoq u HR.
Čekam da ga dopeljaju u Osijek.
Slijedeće javljanje je s predstavljanjem auta ;)


Frank78

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 1055
Odgovori #55 u: Studeni 28, 2018, 07:31:57 poslijepodne
Uvijek je specijalni osjecaj sjest u novi auto.


« Zadnja izmjena: Studeni 28, 2018, 08:40:46 poslijepodne od Frank78 »



Frank78

  • Član kluba
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 1055
Odgovori #56 u: Siječanj 07, 2019, 03:32:35 poslijepodne
E za ovakav karoq bi bio zapaljen,
2.0 tsi s 300ks VRS
Navodno se sprema:



Doduse napravili su i sportline sa 190ks ali kod nas nije u prodaji, moze i taj
« Zadnja izmjena: Siječanj 07, 2019, 05:31:06 poslijepodne od Frank78 »



sep124

  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 38
Odgovori #57 u: Ožujak 29, 2019, 10:36:59 prijepodne
2.0 TSI 4x4 (190 KS) SportLine se može dobiti u Sloveniji



hakkler

  • Administrator
  • Član Foruma
  • *****
    • Postova: 2308
Odgovori #58 u: Rujan 26, 2019, 12:39:50 prijepodne
Jedan c/p post od jednog kolege s drugog foruma (mozda i tu dođe)

(1.5tsi style)

Evo jedan osvrt nakon 15ak dana i prijedjenih cca 2500 km...

Supruga i ja smo bili na godisnjem i krenuli smo za Crnu Goru - Budvu. Od Rijeke do Zute Lokve Jadranskom magistralom i preko Vratnika zatim autoput do Sibenika i nazad na autoput do Ploca zatim Jadranskom magistralom preko Opuzena do Dubrovnika i dalje do Budve. Tocio u Dubrovniku i prosjecna potrosnja po spritmonitoru 7.08 L dok je po kompu bila nesto manja.
Zatim voznja po Budvi pa do Podgorice i nazad za Budvu i nakon toga povratak preko Scepan  Polja Sarajeva i Doboja, toceno u Doboju potrosnja po spritmomitoru 5.96L s time da je cesta magistrala, u glavnom usponi do 1.100m (ispod Dormitora) tako da se nisu razvijale vece brzine.
Nakon toga povratak iz Doboja za Sarajevo preko Tuzle gdje takodjer nisu bile moguce vece brzine zbog velikih serpentina i uzbrdica gdje je potrosnja po compu 6.0 L....

Voznja je ugodna, osobno umora nisam osjetio a put do Budve je bio u komadu sa malim stajanjem za rucak u Sibeniku u Antinom Gustu (sve preporuke za jela sa raznja i ostala.domaca jela i kolace), kao i put od Budve do Doboja.

Nocna voznja sa Led svjetlima za.mene preporod.

Prvi dio voznje sam vozio u Sport modu, a ostatak u Normal i osim tvrdjeg upravljaca i lakseg gasa drugih prednosti ili mana nisam zamijetio.

U prtljazniku nam bila tri kofera, putna torba i razne sitnice ( vrecice sa cipelama, jakne i slicno) i jos se moglo nagurati, zadnja klupa prazna dok smo u fabii najveci kofer stavili u bunker i par vrecica dok je na zadnjem sjedalu isao srednji kofer i putna torba i nije vise bilo mjesta, manji kofer nismo ni pokusavali nositi.

Klima je radila vrhunski, stakla su se odmaglila expresno iako nije bilo vece vlage, a kad nije bilo za klimu siber je spasavao stvar i uvijek je bilo.nekako svjeze.

U natavku bacim sliku potrosnje, a na ovom linku se nalaze podaci sa spritmonitora.

https://www.spritmonitor.de/en/detail/1070843.html

U glavnom prilikom kupnje ocekivao sam uistinu jako dobar auto, a osjecaj je jos i bolji.







...the resistance is futile