DSG je osjetljiv na ulje, ima servisni interval od 60 000 km. Treba ga redovito mijenjat i ja uvijek preporučim original ulje. Da sebi radim, stavio bih original ulje i filter. E sad, litra košta oko 300 kn, ide 6L (7 po spec, ali ga ne možeš iscjediti do kraja). Alternativa je zamjensko za 100 kn po litri, pa mislim da to dovoljno govori.
Procedura promjene je isto posebna, treba ga nalit više, pa upalit pa čep otvorit dok radi da napuni kanale sve i da izbaci višak. Na određenoj temperaturi mjenjača, naravno.

Ja bih se toga slijepo držao, ako netko tako ne radi, može imat viška ulja, što opet ne valja.
E sad, šta su točno radili na tom mjenjaču pitanje je, možda su mijenjali lamele (ima 2) i zamašnjak, ili realnije da je riknuo mehanotronik, samo ne znam čemu onda zamjena zamašnjaka. Malo mi se 2500€ čini puno za lamele i zamašnjak. Zato mislim da mehanotronik.
A što se tiče rasprostranjenosti DSGa, ja osobno mislim da je dosta čest, samo ne u Škodi. Ima ih dosta, i znaju im se problemi. Ja osobno ne bih imao ništa protiv, pogotovo u gradu i brzo bih se navikao. Samo redovno održavat.

Ako sam se navikao na smeće od Multitronica Audijevog...
