Škoda Klub Hrvatska
Ljubitelji ŠKODA automobila

Novosti:

Novosti

POŠTOVANI NOVI ČLANOVI, PRIJE SUDJELOVANJA U RASPRAVAMA MORATE OBAVITI PREDSTAVLJANJE U SEKCIJI NOVI ČLANOVI. HVALA !

Novi Postovi

21
Octavia II / Odg: Problem s prvim paljenjem
« Zadnji post od Silvijo u Listopad 14, 2024, 10:47:30 poslijepodne »
Ma akomulator je nov. Ipak je pumpa bila promijenio sam ju i pali na zub. Uglavno hvala puno na pomoci
22
Octavia II / Odg: Problem s prvim paljenjem
« Zadnji post od Petar Juric u Listopad 12, 2024, 08:18:03 prijepodne »
Jesi li probao promijeniti akumulator? Može biti da je on na izdisaju.
23
Octavia III / Odg: Problem sa malim hladnjakom octavia 3 2.0 tdi
« Zadnji post od hakkler u Listopad 11, 2024, 03:18:11 poslijepodne »
Msm da je @Frank78 nest pisao o tome.
24
Octavia III / Problem sa malim hladnjakom octavia 3 2.0 tdi
« Zadnji post od hsigir u Listopad 10, 2024, 10:00:10 poslijepodne »
Pozdrav,

da bi shvatili o čemu je riječ objasnit ću kako je došlo do problema. Kod malog servisa rekao sam mehaničaru da izvadi iz ekspanzione posude onu silikatnu vrećicu koja zna stvoriti probleme ako se raspadne tj. začepiti mali hladnjak i onda grijanje u kabini slabo ili nikako ne radi. Očito je prilikom vađenja iste vrećica pukla ili je već bila puknuta jer je grijanje prestalo normalno raditi. Poradi toga zamijenjen je mali hladnjak, promjenjen antifriz i grijanje je proradilo, ali sad sam hladnjak uzasno grije, tj. ona plastika kod desne noge od centralne konzole je vruca i ne može nasloniti noga na nju. Rečeno mi je da to normalno jer sad antifriz normalno može kolati po sistemu. Meni se ne čini da je to normalno, čisto sumnjam da kad je auto izasao iz tvornice da je tako radilo. Kako riješiti ovaj problem?

Također sam primjetio da nakon što se vrećica raspala i sadržaj izcurio, temperatura ulja u vožnji porasla za 10-tak stupnjeva. Prije bi u gradu bila 90-92 stupnja, na autocesti 100-104 stupnja, a sad u gradu je 98-102 stupnja, a na autocesti 113-117, nekada zna ici i preko 120 stupnjeva ako je vece opterecenje. Da li je moguće da je sadržaj vrećice dospio do hladnjaka ulja pošto je on hladi antifrizom?
25
Octavia II / Odg: Problem s prvim paljenjem
« Zadnji post od Silvijo u Listopad 09, 2024, 08:32:05 poslijepodne »
Pa da budem pogledao sutra jos to , mjenjam svako mjenjanje ulja , sve filtere . Tako da do tog nije. Pogledat cu. Narucio sam novu pumpu pa cu vidjet .
26
Octavia II / Odg: Problem s prvim paljenjem
« Zadnji post od werdas u Listopad 09, 2024, 12:27:43 prijepodne »
Krivo sam skužio da je kod pumpe masno...moja greška. ak je tam u redu onda vidi filter goriva .
Tu na linku je dobro objašnjeno. Crijeva idu u flanđu u kojoj je nepovratni ventil. Neznam kad je zadnji put servisirano al ak nije dugo onda je za zamjenu pogotovo s hr naftom.

Možda link pomogne
https://www.myturbodiesel.com/d2/1000q/a6/golf-tdi-fuel-filter.htm


Kod mene je stari tdi al se isto događalo da neće upalit odprve nego tek kad odvrti malo i izbaci zrak koji se prek noći nabere u sistemu...nakraju ispao nepovratni ventil na filteru goriva koji je puštao.
27
Octavia II / Odg: Problem s prvim paljenjem
« Zadnji post od Silvijo u Listopad 08, 2024, 06:05:45 poslijepodne »
Oko tandem pumpe nije masno . Moram provijerit u rezervaru kakva je pumpa. Kazem auto kao da nema goriva pri prvom paljenju , poslije pali na zub, vozi se normalno ne trza nista vuce kao i prvog dana
28
Octavia II / Odg: Problem s prvim paljenjem
« Zadnji post od werdas u Listopad 08, 2024, 04:43:46 poslijepodne »
Baci dim ali oko pumpe nevidim da je masno od goriva , a gdje  se nalazi tocno nepovratni ventil?

Ak je oko pume masno od goriva nemoraš više tražiti. Pumpu na reparaciju šalji.
29
Octavia II / Odg: Problem s prvim paljenjem
« Zadnji post od Silvijo u Listopad 08, 2024, 03:05:17 poslijepodne »
Ili mozda je problem u pumpi goriva da ona vrati gorivo nazad pa treba dok nabije prilikom prvog paljenja
30
Octavia II / Odg: Problem s prvim paljenjem
« Zadnji post od Silvijo u Listopad 07, 2024, 07:33:29 poslijepodne »
Baci dim ali oko pumpe nevidim da je masno od goriva , a gdje  se nalazi tocno nepovratni ventil?