Škoda Klub Hrvatska
Svi škodini modeli po redoslijedu => Octavia => Octavia III => Autor teme: Dackovk - Prosinac 04, 2024, 04:03:34 poslijepodne
-
Pozdrav, od prije cca 2mj je došla škoda, pa normalno i prvi "problemi". Precesto se pali regeneracija, svakih 180,200km
Auto je svaki dan išao po 20km na otvorenoj cesti u jednom smjeru, ima tu i gradske vožnje ali uvijek u tom nekom razdoblju upali.
Na dijagnostici nema grešaka.
Kolega ima g7 isti motor i ima 110tkm više nego kod mene i kod njega pali na cca 550km regeneraciji a znam da nije nikad ništa dirao oko toga.
Pa me zanima u čemu bi mogao bit problem
Poslano sa mog BVL-N49 koristeći Tapatalk
-
Da ti nije povezano sa grijanjem..pa misliš da je rengen?
Koja dijagnostika? Zasićenost dpf.a?
Koliko km ima auto ?
Meni uredno radi na 227km kad sam non stop u gradu.Kreni stan pali gasi..dok vani niti ne pratim? Ima 157kkm
-
Nije do grijanja, digne obrtaje na cca 1000 i upali ventilatore.
Gledao preko vag dpf parametre, oil ash res. 24g
Trenutno na satu 214tkm
Pa ne znam koliko je to normalno, mislim da bi u gradu još brže upalio
I da auto na prvom paljenju malo podržava, kad se u grije, greške na motoru nema.
Poslano sa mog BVL-N49 koristeći Tapatalk
-
Podrhtava u leru, mobitel ispravlja
Iako u vožnji nema problema, normalno ide i sve, dizne mislim izvadit pa odnijet na provjeru
Poslano sa mog BVL-N49 koristeći Tapatalk
-
Koja je kodna oznaka motora?
Ako je cayb ili cayc sa simens sistemom moglo bi biti problema sa diznama.
Osim povečane potrošnje..podrhtavanja u leru dok je hladan..poprati si nivo ulja na štangici.
Ako ti se nivo ulja diže..nije dobro. Tj jedna ili više dizna je u banani.
To baš i nema veze s dpf.om.
Čišćenje dpf.a je cca 400 eura.
-
Pozdrav, od prije cca 2mj je došla škoda, pa normalno i prvi "problemi". Precesto se pali regeneracija, svakih 180,200km
Auto je svaki dan išao po 20km na otvorenoj cesti u jednom smjeru, ima tu i gradske vožnje ali uvijek u tom nekom razdoblju upali.
Na dijagnostici nema grešaka.
Kolega ima g7 isti motor i ima 110tkm više nego kod mene i kod njega pali na cca 550km regeneraciji a znam da nije nikad ništa dirao oko toga.
Pa me zanima u čemu bi mogao bit problem
Poslano sa mog BVL-N49 koristeći Tapatalk
Sada je vani hladnije, pa mu treba više vremena da se zagrije i duže radi hladan.
Meni radi kako kad, 350-400 km, ali zna se desiti da odradi i prije 300 km, pogotovo ako imam kratkih relacija i ako je hladno. Imam 208K km.
Mislim da ti je sve OK s autom.
Osim toga, ako je auto išao u ovlašteni servis i flashan je na najnoviju verziju softvera, može biti da je do toga.
-
Oznaka motora CLH bosh dizne su gore
Dsg je ne znam jel ima kakve veze Al ajde.
A da mi radi na 350-400 nebi mi bio problem, mislim da ovaj motor nije bio zahvacen onom aferom.
Prije cca 1000km sam odradio prisilnu regeneraciju, prije toga sam sipao onaj sprej u dpf, nema promjene nikakve
Poslano sa mog BVL-N49 koristeći Tapatalk