Škoda Klub Hrvatska
Svi škodini modeli po redoslijedu => Octavia => Octavia III => Autor teme: RaRi - Rujan 28, 2021, 07:29:53 poslijepodne
-
Pozdrav, radi se o octaviji III 1.6, dpf, egr off i uradjena je mapa sa 105 na 150ks. Uradjen veliki servis kompletan, plus izmjena grijaca iz preventive. Prije mapiranja i iskljucivanja dpfa i egra, kod prvog paljenja auto duze vergla, promjenom mape to se smanjilo na neko veijeme, ali u zadnjih mjesec dana svako paljenje(vise-manje) hladnog motora ne upali na zub kako bi se reklo ili odmah nakon sljedeceg paljenja. Dijagnostika ne izbacuje nikakve greske. Pa me zanima jel imao iko ikakve situacije kaj se tice ovog slucaja. Ppstoji mogucnost da mozda u tih cca 12 sati sto auto stoji negdje “povuce” zraka pa gorivo “padne”?
PS molim premjestaj ako sam odabrao pogresan topic ;)
-
Akumulator?
-
Mene je zezal nepovratni ventil na filteru nafte pa mozda je tak i tu slucaj (kod mene je stariji auto 1.9 tdi)
-
Akumulator?
Mislis da je pad napona pa ne otvori ventil na railu?
Akumulator je star cca 2 god🤷🏻♂️
Mene je zezal nepovratni ventil na filteru nafte pa mozda je tak i tu slucaj (kod mene je stariji auto 1.9 tdi)
Hmm i to je opcija ty
-
Da...treba izmjeriti napon kod samog paljenja.
Ovi danas akui..i novi ne valjaju kao kad si nekad kupio i bio miran više godina.