Škoda Klub Hrvatska
Svi škodini modeli po redoslijedu => Octavia => Octavia III => Autor teme: betmen - Srpanj 05, 2021, 08:41:07 prijepodne
-
Pozdrav,
zna li netko gdje u Zagrebu ili u bližoj oklolici mogu provjeriti gdje curi plin u sistemu klime i gdje se točno nalaze neke gumice/brtve koje je moguće promijeniti?
Kontaktirao sam par servisa za klime, ali oni bi prvo napunili pa naknadno tražili gdje pušta s time da ja ponovo plaćam punjenje klime.
Zar ne bi trebalo biti moguće sistem vakumirati i tako ustanoviti da li negdje pušta, to popraviti i onda napuniti plin?
-
Guglao na brzinu, naletio sam na acklima.hr, pise da rade ispitivanja propusnosti klime dusikom...
-
Obrati se u Hrastinski, meni su unazad 7 8 godina samo oni radili klime na svim autima! Tako da sami njima vjerujem!
-
Obrati se u Hrastinski, meni su unazad 7 8 godina samo oni radili klime na svim autima! Tako da sami njima vjerujem!
Bio sam tamo, rekli su da bi napunili pa neka dogem za 2-3 tjedna da se vidi gdje curi
-
Obrati se u Hrastinski, meni su unazad 7 8 godina samo oni radili klime na svim autima! Tako da sami njima vjerujem!
Bio sam tamo, rekli su da bi napunili pa neka dogem za 2-3 tjedna da se vidi gdje curi
Istini za volju nikad nisam imao problema sa curenjem, ali onda to nije rješenje, pogotovo ako se plaća, možda bolje onda tražiti nekog tko ima dušik, ili neku 3-ću soluciju.. Meni svaki put stavljaju neki dodatak u vidu boje, pa ako ikad curi da se može naći, ali razumijem da je potpuno suludo plaćati plin 2 ili više puta ako se zna da curi!
-
Obrati se u Hrastinski, meni su unazad 7 8 godina samo oni radili klime na svim autima! Tako da sami njima vjerujem!
Bio sam tamo, rekli su da bi napunili pa neka dogem za 2-3 tjedna da se vidi gdje curi
Istini za volju nikad nisam imao problema sa curenjem, ali onda to nije rješenje, pogotovo ako se plaća, možda bolje onda tražiti nekog tko ima dušik, ili neku 3-ću soluciju.. Meni svaki put stavljaju neki dodatak u vidu boje, pa ako ikad curi da se može naći, ali razumijem da je potpuno suludo plaćati plin 2 ili više puta ako se zna da curi!
KOd njih je punjenje novog plina 950 kn, pa.... sry
-
Bio sam danas u servisu za klimu...kažu da klima radi ispravno, tlakovi su dobri, temperatura je dobra, ali da vjerovatno usmjerivači zraka ne rade kako treba ili je nešto neispravno (motorić, zupčanik) pa zrak ne ide preko isparivača i ne hladi nego samo puše neohlađeni zrak...ima logike. Auto ima dvozonsku klimu i primijetio sam da lijeva strana hladi relativno dobro (ali bi mogla i bolje), a desna slabo ili nikako. Isto tako sam ranije par puta primjetio, u prolječe kada klima ne radi, da iz otvora za zrak izlazi topli zrak bez uključenog ventilatora, a kada se uključi ventilator to brzo nestane.
Ima li netko upute, slike ili link kako je najbolje dobi do isparivača i pregledati klapne i motoriče.
-
Jesi probao napravit reset climatronika..nije mozda vezano za tvoj problem ali ne može odmoći.
https://youtu.be/MRa6c9UfyEs
-
Napravio sam reset jučer, sve je isto.
-
Sada sam malo mjerio sa VCDS-om i dobio slijede rezultate prilikom rada klime:
- left front vent temp - 16,7 C
- right front vent temp - 42,0 C !!!!!!!!!
- footwell vent temp - 24,3 C
Dakle desna strana grije kao da je vani - 20 C.
Opet mi ima logike da usmjerivači zraka, tj. motoriči ne rade kako treba ili je nešto zaštekalo, pa desna strana stalno grije.
Imaju li kakve upute kako napraviti pristup i to prekontrolirati?
NIže su rezultati mjerenja u PDF-u.
-
Kolegi su prije dosta godina raskopali cijeli kokpit u ovlaštenom jer je bio kriv neki senzor..chip red veličine 5 lipa. Dijagnostika ne pokazuje greške..klapne sve uredno rade.
Ista shema..nema grešaka i to mu se povremeno događalo. Na vanjskih plus 30 vozačeva strana hladi a suvozačeva grije.
Bio xy puta u ovlaštenom dok mu se nije dogodilo u vožnji kad je bio blizu.
Posjeo servisera na suvozačevo mjesto..i reko mu uživaj sad i gledaj.Ne treba ti dijagnostički alat.
Vani 35..a desna strana grije ko da je vani -15c..a lijeva ledi.
-
Bio sam danas u servisu za klimu...kažu da klima radi ispravno, tlakovi su dobri, temperatura je dobra, ali da vjerovatno usmjerivači zraka ne rade kako treba ili je nešto neispravno (motorić, zupčanik) pa zrak ne ide preko isparivača i ne hladi nego samo puše neohlađeni zrak...ima logike. Auto ima dvozonsku klimu i primijetio sam da lijeva strana hladi relativno dobro (ali bi mogla i bolje), a desna slabo ili nikako. Isto tako sam ranije par puta primjetio, u prolječe kada klima ne radi, da iz otvora za zrak izlazi topli zrak bez uključenog ventilatora, a kada se uključi ventilator to brzo nestane.
Ima li netko upute, slike ili link kako je najbolje dobi do isparivača i pregledati klapne i motoriče.
Ovo i kod sebe primjecujem i sada, pogotovo ujutro kada je ventilacija off, ima li tko kakvu informaciju jel to "normalno"
-
Ne bih rekao da je to normalno, negdje se nešto mješa.
Danas sam malo gledao u autu i našao jedan motorić koji regulira "nešto" i koji radi.
Vidio sam na nekim slikama da ima više motorića, pa ču još malo pogledati.
Ima tu i senzor temperature koji može biti neispravan i davati krive podatke, pa sve to ne radi kako treba.
Ima li netko detaljnu sliku sa svim dijelovima tiapa sa workshop manuals, tamo je sve samo za oct MK1 i MK2
-
Zezam se dva dana, skinus sam policu (glovebox) sa suvozačeve strane, jedno recimo kučište ispod, otspojio nešto kablova i.....našao motor za regulaciju krilca za reg.temp ( 5Q0 898 511 D control motor for temperature regulating flap), motor radi, kao i još jedan za cirkulaciju zraka u kabini, a čujem i još jedan negdje iza.
Izvadio sam jedan senzor temp iz desne cijevi za zrak i ispitao ga, radi.
Slika je niže ako je uspijem staviti.
Trebao bih izvaditi još dva senzora, ali da bi ih mogao izvaditi, trebao bih izvaditi motor i kučište ventilatora zraka u kabini, zna li netko kako to izvaditi?
(http://IMG_20210716_164911)
-
Još sam htio pitati ako netko zna koliko ima tih motorića sasvake strane na centralnom stupu?
Prema slici sa linka https://skoda.7zap.com/en/cz/octavia/oct/2016-753/8/820-820020/#4
trebalo bi biti po dva sa svake strane.
Moj je red.br.6, a sa lijeve strane je br.7. Na slici je obrnuto, možda za volan sa ldesne strane?
Broj 3. je iznad filtera zraka.
Gdje se nalaze 4 i 5, nisam ih našao kod sete? Ili se misli da mogu biti jedan ili drugi? Meni izgleda kao da bi obadva trebala biti sa svake strane.........
-
Danas sam opet imao zanimaciju, otkrio sam da postoji drugi motorić za regulaciju koji se nalazi otraga i on radi.
Ostao mi je još senzor temo u ispraivaču ali nemama dobar pristup do njega, ne vidim kako ga izvaditi.
Stavit ču slike koje sam slikao...ali ne vidi se baš dobro i jednu sa interneta
(http://IMG_20210717_193642)
Ako netko zna kako ga izvaditi...slobodno neka se javi
-
U prethodnom postu je slika senzora kod isparivača, uspio dam ga izvaditi i testirati i radi.
Izvadio sam i jedan drugačiji sa lijeve strane u kanalu za puhanje prema nogama i on je ispravan.
Također sam testirao dva senzora po jedan sa lijeve i desne strane u kanalima kod prozora, svi su ispravni, a klima sa desne strane ne radi.
Izmjerio sam ponovo izlazne temp. lijeva je 18,7, desna 32, a poslije isparivača 32,3 i ta mi je sumnjiva, zašto bi poslije isparivača bila tolika temperatura (senzor je ispravan) a lijeva strana hladi.
Na servisu mi je rečeno da klima dobro radi, znači ima plina.....
Nemam ideju.....
avjeti su dobrodošli... >:(
-
Betmen, samo cu se ubaciti, nevezano za tvoj problem, ali svaka cast na postovima, trudu, objasnjavanju sta si napravio..
Iako nema odgovora za tvoj problem od strane drugih, tvoji postovi ce zasigurno u buducnosti nekome biti od koristi.
Jos jednom, svaka cast!
-
Ovo su mjerenja koja sam danas obavio, ako uspijem ubaciti tablicu u post - nije uspjelo ?!?, tablica je u prilogu:
Čini mi se da Right temp.flap-actual value ne reagira kako treba, zna li netko šta bi mogao biti uzrok?
-
To ide prek bus linije?
Mozda je senzor lose kalibriran il se zblesiral pa tak pokazuje...
Neznam kolko se to vidi u vcds il nekom programu pa mozda da to probas?
Jesi probao mjenjat l i d senzor pa da vidis jel se kvar preseli na drugu stranu (makar ak je bus linija i adresiran je nebi trebalo tak biti)?
Kolko je senzor star mozda mu je rok prosao...nemam bas neki dojam kad vidim tu plastiku...?
-
To ide prek bus linije?
Mozda je senzor lose kalibriran il se zblesiral pa tak pokazuje...
Neznam kolko se to vidi u vcds il nekom programu pa mozda da to probas?
Jesi probao mjenjat l i d senzor pa da vidis jel se kvar preseli na drugu stranu (makar ak je bus linija i adresiran je nebi trebalo tak biti)?
Kolko je senzor star mozda mu je rok prosao...nemam bas neki dojam kad vidim tu plastiku...?
Mjereno je VCDS-om ali ima previše slika pa sam prepisao rezultate.
Senzore sam izvadio i testirao (4 komada), a L i D imaju iste vrijednosti, cca 10 kOhma, kada se zagrijavaju padne na cca 3,5 kOhma.
-
A jesi ih probao ohladit?
Problem je kad klima hladi a ne obratno jel tak?
-
Samo da javim, puštao je hladnjak klime pa je plin iscurio.
Hladnjek je stavljen novi i sad hladi kao frižider...makar je ljeto prošlom ali valjde će biti sve u redu za slijedeće ili za nekoliko njih beach