Škoda Klub Hrvatska
Svi škodini modeli po redoslijedu => Octavia => Octavia II => Autor teme: David MK1 - Travanj 10, 2017, 10:52:31 prijepodne
-
Vidio sam oglas za Octaviu III 1.9 TDI 2009. godina 77KW sa 6 brzinskim DSG automatikom, koji je već sa 135 tisuća imao reparaciju DSG-a i zamjenu zamašnjaka (oko 2500 Eura komplet trošak). Malo mi je čudno da je mjenjač zveknuo već na toj kilometraži. (Ili je otišao zamašnjak pa polomio mjenjač)
Molim komentare i iskustva.
Hvala!
David MK1
-
Ako se servisira u pravilu ne bi trebalo bit problema, ali je tu uvijek ali
-
Nema pravila..kakve si sreće i kako naletiš.
Sjetim se odmah zetovca..i njegove. Otišao kuplung..na kolko..27tkm 2g. auto star..manualac 5 brzina.
A inače kod O2 1.9tdi na toj km 110-135tkm kod manualaca je to boljka.
DSG nije tolko rasprostranjen kod nas pa nema nekih infa i problema.
-
o2 FL 1.6tdi 135 tkm, mijenjam set kvacila ovaj tjedan. ne znam koliko je to ucestalo, al eto ja sam tako zagrabio :)
-
O2 fl 1,6 tdi...170tkm...bez problema sa kvačilom
Poslano sa mog E6853 koristeći Tapatalk
-
DSG je osjetljiv na ulje, ima servisni interval od 60 000 km. Treba ga redovito mijenjat i ja uvijek preporučim original ulje. Da sebi radim, stavio bih original ulje i filter. E sad, litra košta oko 300 kn, ide 6L (7 po spec, ali ga ne možeš iscjediti do kraja). Alternativa je zamjensko za 100 kn po litri, pa mislim da to dovoljno govori.
Procedura promjene je isto posebna, treba ga nalit više, pa upalit pa čep otvorit dok radi da napuni kanale sve i da izbaci višak. Na određenoj temperaturi mjenjača, naravno. :) Ja bih se toga slijepo držao, ako netko tako ne radi, može imat viška ulja, što opet ne valja.
E sad, šta su točno radili na tom mjenjaču pitanje je, možda su mijenjali lamele (ima 2) i zamašnjak, ili realnije da je riknuo mehanotronik, samo ne znam čemu onda zamjena zamašnjaka. Malo mi se 2500€ čini puno za lamele i zamašnjak. Zato mislim da mehanotronik.
A što se tiče rasprostranjenosti DSGa, ja osobno mislim da je dosta čest, samo ne u Škodi. Ima ih dosta, i znaju im se problemi. Ja osobno ne bih imao ništa protiv, pogotovo u gradu i brzo bih se navikao. Samo redovno održavat. ;)
Ako sam se navikao na smeće od Multitronica Audijevog... :)
-
Fino košta održavanje i komocija dsg.a
-
Nije to tako strašno. Samo dok god se to održava redovno. Kažem, ja ne bih imao problema s tim svakih 60tkm stavit ulje kak spada, promijenit filter i bit na miru slijedećih 60...
-
Doduše kada vidim ekipu koja do mora po autoputu tegle brodove i ogromne glisere, velike kamp kučice i slično ne čudi me ovakav kvar.
Evo i link
http://www.njuskalo.hr/auti/skoda-octavia-iii-1.9-tdi-elegance-dsg-automatik-oglas-22144398
Pozdrav i hvala na odgovoru
-
To nije O3. To ti je Facelift O2...
-
Octavia III 2009? Tek sad sam prelistao kako spada :)
-
Nisam to znao. Zeznuo se vlasnik, pa krivo napisao. Čudi me da ga već nije prodao, nije to neka kilometraža za 1.9 TDI.
-
Hmm cudna neka oprema :/ . Mislim da je ovo uvoz. Ali ono da se bar nauče što prodaju
-
To nije O3. To ti je Facelift O2...
Kao što je kolega napisao nije O3!
A vlasnik se nije zeznuo tj autokuća jer sigurno zna koji model prodaje.
A ovo mi je najbolje:PRODAJA ZBOG KUPNJE NOVOG VOZILA.
-
Ne ganjat na hladno, ne gasit na vruće. Mjenjat ulje!! Toga se držim i nemam nikakvih problema sa DSG-om.